Tarife

  • Smart Consulting Point practica exclusiv pagina standard de 2000 de caractere cu spatii. Unitatea minima de tarifare o reprezinta 2000 de caractere cu spatii. Tarifele noastre sunt competitive si stabilite in asa fel incat sa permita oricarui client accesul la serviciile de traduceri.
  • Biroul de Traduceri Smart Consulting Point nu practica taxe de urgenta pentru traduceri autorizate efectuate la limbile de baza. Motivatia pentru aceasta decizie o reprezinta faptul ca trebuie sa ne adaptam ritmului clientilor si nevoilor acestora, precum si avantajelor tehnologice de care beneficiem in secolul vitezei.
  • Preturile traducerilor autorizate sau legalizate depind de: limba din/in care se traducedificultatea traducerii, respectiv volumul materialelor de tradus.
  • Pentru lucrarile deja traduse, pe care le au la dispozitie clientii nostri, asiguram servicii de colationare de catre un traducator autorizat, care, in urma verificarii si, eventual, modificarii textului in sensul concordantei dintre documentul sursa si cel tinta, va putea autoriza respectivul document. Pentru astfel de servicii, preţul este mai mic cu 50% decat tariful obisnuit pentru traducerea unei pagini de 2000 caractere cu spatii. Totusi, in cazul in care se constata de catre traducatorul autorizat ca documentul pe care dvs. il aveti deja tradus contine prea multe greseli, se va refuza serviciul de colationare si se va recomanda traducerea documentului exclusiv de catre traducatorul nostru autorizat.
  • Clientii pot preda documentele care urmeaza a fi traduse direct la sediul nostru din Suceava, Aleea Trandafirilor, Nr. 10, Bloc 10, Sc. A, Ap. 1, unde se va incheia un contract de prestari servicii intre parti. Totusi, prezenta dumneavoastra la biroul nostru nu este obligatorie. Contractul de prestari servicii incheiat intre biroul nostru si dumneavoastra poate fi trimis si pe email/ fax semnat si stampilat de ambele parti. Documentele pot fi trimise pe email la adresa smartconsultingpoint@yahoo.ro sau prin fax la numarul +40 330 816 918. Veti fi imediat contactati pentru a va comunica o estimare de pret, precum si termenul de predare. Plata se poate face prin ordin de plata. Pentru a demara procesul de traducere, trebuie sa ne transmiteti dovada platii. La termenul de predare stabilit, traducerea va fi imediat transmisa prin email / fax sau chiar prin curierat, daca aveti nevoie de traducerea autorizata sau legalizata in original.
  • Termenul de predare este stabilit de comun acord, iar durata medie necesara traducerii este de 24 de ore. Totusi, in cazul in care se necesita o traducere in regim de urgenta, se va aplica o majorare de 50% fata de pretul obisnuit. Se aplica, de asemenea, o majorare de pret pentru documentele cu grad de dificultate sporit.
  • Pentru o evaluare cat mai exacta, va rugam sa completati tabelul din ESTIMAREA RAPIDA DE PRET. Echipa noastra va va raspunde cat de curand posibil.

Contactează-ne!

Ne puteti contacta prin telefon sau email la adresele afisate mai jos:

Aleea Trandafirilor, nr.10, Bl. 10, Sc. A, Ap. 1, Suceava

L-V: 8:00-16:00, S-D: Închis