Livrare la sediu

Pentru clienţii cărora timpul nu le permite să vină până la sediul Smart Consulting Point, oferim serviciul de livrare la sediu a traducerilor şi facturilor, prin intermediul curierului rapid, astfel încât acestea să ajungă la sediul clientului în cel mai scurt timp, după ce a fost efectuat transferul bancar aferent.

traduceri autorizate

Sunt, de asemenea, şi situaţii în care aceste documente sunt livrate personal la sediul companiilor cu care Smart Consulting Point colaborează în Suceava, fără să percepem taxe suplimentare, după ce a fost efectuată plata sau cu achitare în numerar în momentul predării documentelor şi facturii originale. 

Livrare la sediu în cel mai scurt timp

Sunt foarte multe persoane care apelează la serviciul de livrare la sediu pe care îl oferim, din cauza faptului că nu dispun de timpul necesar şi nici nu pot delega angajaţi pentru a veni să ridice personal traducerile de la sediul nostru. În scopul acesta, colaborăm cu firmele de curierat rapid sau predăm personal în oraşul Suceava documentele, astfel încât clientul să intre în posesia lor cât mai repede.

Acest serviciu de livrare la sediu este disponibil pentru cei care achită prin transfer bancar facturile emise de către noi pentru traduceri sau pentru cei care plătesc la livrare, în cazul traducerilor pe care le putem preda personal. Astfel, documentele solicitate ajung mai repede la destinaţie pentru a putea fi utilizate.

Livrare la sediu în Suceava

Întrucât ne desfășurăm activitatea în oraşul Suceava, echipa noastră poate preda personal traducerile la sediul clienţilor de pe raza acestui oraş. Pentru documentele pe care le livrăm personal, nu există taxe suplimentare de transfer. De asemenea, clienţii care optează pentru livrare la sediu în Suceava, pot achita serviciile noastre în două moduri diferite: prin transfer bancar, atunci când primesc factura pe e-mail, sau în numerar – în momentul predării documentelor şi facturii în original.

Pentru mai multe detalii în acest sens, în cazul în care nu te poţi deplasa la sediul nostru, te rugăm să apelezi Smart Consulting Point, utilizând datele de contact ale biroului nostru de traduceri şi, împreună, vom stabili toate detaliile.

Livrare la sediu – economie de timp şi bani

Chiar şi pentru clienţii care optează pentru livrare la sediu cu ajutorul firmelor de curierat rapid, avantajele sunt considerabile şi generează economie de timp şi bani. De cele mai multe ori, drumul până la noi pentru ridicarea documentelor poate fi cel mai mare consumator de timp, mai ales pentru persoanele care nu au sediul în Suceava.

Colaborăm cu firme din întreaga ţară, iar distanţa este un mare impediment atunci când este vorba despre deplasare. Prin urmare, timpul utilizat turretur pentru a ridica documentele traduse poate fi economisit şi utilizat în alte moduri mult mai constructive, apelând la servicii de livrare la sediu.

De asemenea, costurile aferente transferului prin curier sunt mult mai mici decât cele pentru o călătorie. Pe lângă achitarea carburantului, deplasările implică şi alte cheltuieli, mai ales atunci când distanţa este una mare, probleme care dispar complet atunci când apelezi la serviciul de livrare la sediu prin curier.

Ne găsești în Suceava pe Strada Aleea Trandafirilor, Nr.10, Bl. 10, Sc. A, Ap. 1

Contactează-ne!

Ne puteti contacta prin telefon sau email la adresele afisate mai jos:

Aleea Trandafirilor, nr.10, Bl. 10, Sc. A, Ap. 1, Suceava

L-V: 8:00-16:00, S-D: Închis